Pool koera
Võileib suudlusega
Imal.

Mulle meeldib lugeda. Ma teen seda ajaviiteks. Varem ma ei saanud aru. Et miks. Sõnad. Tegelikult koosneb elu väikestest lihtsatest asjadest. Mis on kõik. Samahästi on see näiteks üks nendest: väike pall kõige tipus.

Mulle meeldib lugeda. Ma teen seda ajaviiteks. Naeran nalja.

„Mida see kärbes minu supi sees teeb?“ kordas tema.
“Minu meelest kroolib, proua,“ vastasin mina.
“Kelner,“ ütles tema, „minu supi sees on ka puudel.“
“Vabandust, proua,“ vastasin mina, „see on kirjaviga. Pidi olema nuudel.“

Lisa kommentaar

